body { margin: 0px; padding:0px; background: #979696 url(http://missengmaantest.blogg.se/images/2009/bg_33581620.png); background-repeat: repeat-x; } a { color: #999999; } a:hover {color: #80FF9F;} #wrapper { clear:none; margin: 0px auto; padding: 0px; width: 900px; background-color: #FFFFFF; } #wrapper:after { content: "."; display: block; height: 0; clear: both; visibility: hidden; } p { padding: 0px 0px 0px 0px; margin: 0px 0px 0px 0px; } #header { background: #FFFFFF url(http://missengmaantest.blogg.se/images/2009/header_33581394.png) no-repeat right center; padding-left: 0px; padding-bottom:0px; padding-top:0px; margin: 0px 0px 0px; width: 900px; height: 371px; } #side { float: left; width: 180px; margin: 0px; padding: 24px 18px 100px 12px; left:-30px; /*FÅR INTE TAS BORT*/ background: url(http://elinengmaan.webblogg.se/designf/images/2009/designby2_55694826.png) bottom no-repeat; /*FÅR INTE TAS BORT*/ border-right: dashed #979696 1px; } #content { overflow: hidden; width: 600px; position:relative; left:0px; padding: 20px 0px; voice-family:"\"}\""; voice-family:inherit; float: right; margin: 0px 30px 0px 0px; }html>body #content { width: 600px } #header a { color: #979696; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; } h1 { font-family: arial, verdana, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: bold; color: #000; text-transform:uppercase; margin: 0px; padding: 0px; height: 30px; } h2 { font-family: arial, verdana, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; color: #000000; margin: 0px; padding: 0px; width: 170px; } /** Entry headers **/ h3 { background: #FFFFFF; font-family: Century Gothic; font-size: 22px; font-weight: normal; padding:10px 10px 10px 10px; color: #979696 ; margin: 0px 0px 10px; text-transform: none; } .navheader { font-family: Century Gothic; font-size: 14px; font-weight: normal; color: #979696 ; padding:5px 5px 0px; margin-bottom:0px; text-transform: none; border-bottom: dashed #979696 1px; } .nav { font-family: verdana, Arial, Helvetica, Sans-serif; font-size: 11px; font-weight: bold; color: #000000; margin: 0px; } .nav ul { margin: 0px 0px 12px; padding: 5px 10px 10px; font-weight: normal; background-color: #FFFFFF; } .nav li { list-style: none; padding: 0px 0px 6px 0px; font-weight: normal; } a:link { color: #979696; text-decoration: none; } .nav a { color: #000000; text-decoration: none; } .nav a:hover { color: #979696; text-decoration: none; } /** Post's body text **/ .entrybody { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; font-weight: normal; color: #000000; line-height: 150%; margin: 0px 0px 10px; background-color: #FFFFFF; padding: 10px; } /** 'Posted by' txt **/ .entrymeta { font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: 10px; font-weight: normal; color: #666; text-align:right; } .entrymeta a { color: #979696; } .entrymeta a:hover { color: #ccc; } .commentheader { font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 11px; font-weight: bold; background-color:#979696; padding:5px; color: #FFFFFF; } .commenttext { font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: 11px; font-weight: normal; color: #000; line-height: 130%; } .commentmeta { font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: 10px; font-weight: normal; color: #999999; margin: 10px 0px 20px 0px } .commentmeta a { color: #979696; } .commentmeta a:hover { color: #ccc; } .commentform { font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: 11px; font-weight: normal; color: #333333; margin: 0px 0px 20px 0px } .separator { border-top: dashed #979696 1px; border-bottom: 0px solid #CCCCCC; margin: 14px 0px 14px 0px } .default { font-family: Arial, Helvetica, Sans-serif; font-size: 11px; color: #333; font-weight: bold; padding: 0px 0px 10px 0px; text-transform: uppercase; } .subside { font-family: "Trebuchet MS" Verdana, Arial, Helvetica, Sans-serif; font-size: 11px; font-weight: normal; padding: 0px 0px 0px 0px; } .xmlButton { border:1px solid; border-color:#FC9 #630 #330 #F96; padding:0 3px; font:bold 10px Verdana, Arial, Helvetica, Sans-serif; color:#FFF; background:#F60; text-decoration:none; margin:0; } .image { border: 2px solid #CCCCCC; background-color:#FFFFFF; padding:2px; margin: 0px 6px 6px 0px; } .thumbnail { border: 2px solid #CCCCCC; background-color:#FFFFFF; padding:2px; margin: 0px 6px 6px 0px; } .video{ padding: 0px 0px 0px 0px; } .fieldName{ font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: 11px; margin: 0px 0px 12px 0px } select{ font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: 11px; } form { padding: 10px; background-color: #FFFFFF; margin: 0px 0px 10px; } #profile { font-family: Verdana, Helvetica, Sans-serif; font-size: 11px; font-weight: normal; margin: 0px 0px 0px 0px; padding-left: 16px; } #profile h4{ font-family: Arial, Helvetica, Sans-serif; font-size: 14px; font-weight: bold; color: #666666; text-transform: uppercase; padding: 0px 0px 0px 0px; margin: 0px 0px 6px 0px; } #profile p{ } . -

The Cottage del 4 THE END.

Kom, sade jag till Kenny och hjälpte honom upp, jag tog på mig Wills tröja och vi gick mot dörren.
Jag låste försiktigt upp dörren och kollade mig omkring i korridoren, ingen syntes till.
Jag tog med mig Kenny ut från sovrummet och gick mot hallen.
Jag öppnade ytterdörren och jag skrek till när jag såg Savanna stå en meter ifrån ytterdörren helt nerblodad och med en kniv i handen.

-    Louise utbrast Savanna med gråt i halsen och tog ett steg mot oss.
-    Kom inte närmre skrek jag.
-    Vad håller du på med sade Savanna som såg konstigt på mig, Mary ligger död där ute vi måste göra något!
-    Spela inte dum skrek Kenny vi vet att du har dödat henne!
-    Va! skriker Savanna, hon tittar på mig med ledsna ögon som är fyllda med tårar.
-    Louise? du vet att jag inte är kapabel till att göra något sådant här!
Jag kollade på Savanna och jag vet att hon aldrig skulle kunna göra så här men…
-    Tro inte på henne skriker Kenny, hon håller i kniven som skar Marys huvud på mitten och hon är täckt i blod ju!
Jag vänder mig mot Kenny och backar några steg bakåt.
-    Hur viste du hur Mary hade blivit dödad?
Kenny kollar ner i golvet och sedan upp och nu har han ett leende på läpparna.
-    Ni kom på mig log han.
-    Varför! Skrek Savanna
-    Haha skrattar Kenny varför inte.
-    Men Mary då som du älskar skriker Savanna med tårar som faller ner för hennes kinder.
-    Det skulle ju ändå inte hålla för alltid så svara Kenny
Savanna springer emot Kenny med kniven i högsta hugg, Kenny drar fram en liten fickkniv från hans byxficka och han sticker in den mellan Savannas revben.
Hon faller till marken och Kenny börjar gå med snabba steg mot mig.
Savanna ställer sig upp från marken och hoppar på Kenny och börjar hugga honom med kökskniven i ryggen.
-    Spring skriker hon till mig.
Jag springer ut igenom ytterdörren och bort mot Marys bil, jag sätter mig i bilen och börjar leta efter bilnycklarna som låg i bilfacket. När jag försöker starta bilen så kommer inte ett ljud från den, bilen är stendöd.
Min bildörr öppnas och jag stänger mina ögon och börjar skrika och slå på den som öppnade dörren.
-    Sluta skriker en röst.
-    Will frågar jag och slutar slå.
Jag öppnar mina ögon och där står Will min älskade Will.
-    Åå Will säger jag och kramar om honom så hårt jag kan var inte du död frågar jag.
-    Nej någon måste ha hällt något speciellt i min drink för jag somnade snabbt och jag vaknade inte förens nyss och då såg jag det blodiga fönstret och Mary som låg utanför och sen såg jag dig springa mot bilen.
-    Det är Kenny utbrast jag, han har dödat Mary och Savanna.
-    Va, Will kollar på mig.
-    Ja kom igenom hoppa in i bilen nu.
-    Och flytta på dig då sade Will
Jag hoppar över till passagerarsätet och Will hoppar in i bilen och försöker starta den.
-    Starta då muttrar Will och vrider om nyckel om och om igen.
Plötsligt dyker Kenny upp bakom bilrutan och han sliter upp dörren och drar ut Will.
-    Will! Skriker jag medans jag springer ut ur bilen.
Kenny står över Will med kökskniven och börjar hugga honom i bröstet.
-    Nej! Skriker jag och springer fram till Will och Kenny och slår till Kenny i ansiktet så han faller bakåt.
-    Will Will säger jag och kollar ner på Wills livlösa kropp.
-    Nej sluta säger jag med gråt i halsen.
Tårarna började rinna igen.
Jag skriker till när jag känner att det hugger till av smärta i axeln.
Jag vänder mig om och där står Kenny med kökskniven, jag slänger mig åt sidan när Kenny hugger till med kökskniven och han missar och ramlar framåt.
Jag ställer mig snabbt upp och börjar springa men Kenny får tag på mitt ben och jag faller framåt.
Han försöker hugga mig i benet men missar och jag sparkar till hans hand så han tappar kniven.
Jag tar kniven och ställer mig upp snabbt och backar några steg från Kenny som nu ställer sig upp.
-    Backa skriker jag till Kenny som tog ett steg mot mig.
-    Vad ska du göra Louise skrattar Kenny, ska du hugga mig eller?
Jag tror inte det lilla du, du skulle aldrig göra det och du vågar inte.
-    Tror du inte att jag vågar skriker jag, du har precis dödat min bästa vän, min kusin och min pojkvän!
Jag springer mot Kenny med kökskniven i högsta hug och hugger honom i armen och sedan i bröstet.
Kenny ramlar bakåt och börjar skrika av smärta.
Jag sätter mig över honom och hugger honom i andra armen.
-    Fuck you säger jag och jag trycker in kniven i hans hjärta.
Kennys livlösa ögon stirrar på mig och mina tårar faller ner i ansiktet på honom.
Jag ser bort mot stugan där jag och Savanna brukade tillbringa somrarna och sedan tittar jag ner mot bryggan där vi hade varit en dag tidigare och badat och haft kul. Jag ser bortom vattnet och skogen och ser att solen äntligen börjar gå upp.
-    Vilken toppen helg va muttrar jag för mig själv och reser mig och går mot bilen.

SLUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0