body { margin: 0px; padding:0px; background: #979696 url(http://missengmaantest.blogg.se/images/2009/bg_33581620.png); background-repeat: repeat-x; } a { color: #999999; } a:hover {color: #80FF9F;} #wrapper { clear:none; margin: 0px auto; padding: 0px; width: 900px; background-color: #FFFFFF; } #wrapper:after { content: "."; display: block; height: 0; clear: both; visibility: hidden; } p { padding: 0px 0px 0px 0px; margin: 0px 0px 0px 0px; } #header { background: #FFFFFF url(http://missengmaantest.blogg.se/images/2009/header_33581394.png) no-repeat right center; padding-left: 0px; padding-bottom:0px; padding-top:0px; margin: 0px 0px 0px; width: 900px; height: 371px; } #side { float: left; width: 180px; margin: 0px; padding: 24px 18px 100px 12px; left:-30px; /*FÅR INTE TAS BORT*/ background: url(http://elinengmaan.webblogg.se/designf/images/2009/designby2_55694826.png) bottom no-repeat; /*FÅR INTE TAS BORT*/ border-right: dashed #979696 1px; } #content { overflow: hidden; width: 600px; position:relative; left:0px; padding: 20px 0px; voice-family:"\"}\""; voice-family:inherit; float: right; margin: 0px 30px 0px 0px; }html>body #content { width: 600px } #header a { color: #979696; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; } h1 { font-family: arial, verdana, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: bold; color: #000; text-transform:uppercase; margin: 0px; padding: 0px; height: 30px; } h2 { font-family: arial, verdana, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; color: #000000; margin: 0px; padding: 0px; width: 170px; } /** Entry headers **/ h3 { background: #FFFFFF; font-family: Century Gothic; font-size: 22px; font-weight: normal; padding:10px 10px 10px 10px; color: #979696 ; margin: 0px 0px 10px; text-transform: none; } .navheader { font-family: Century Gothic; font-size: 14px; font-weight: normal; color: #979696 ; padding:5px 5px 0px; margin-bottom:0px; text-transform: none; border-bottom: dashed #979696 1px; } .nav { font-family: verdana, Arial, Helvetica, Sans-serif; font-size: 11px; font-weight: bold; color: #000000; margin: 0px; } .nav ul { margin: 0px 0px 12px; padding: 5px 10px 10px; font-weight: normal; background-color: #FFFFFF; } .nav li { list-style: none; padding: 0px 0px 6px 0px; font-weight: normal; } a:link { color: #979696; text-decoration: none; } .nav a { color: #000000; text-decoration: none; } .nav a:hover { color: #979696; text-decoration: none; } /** Post's body text **/ .entrybody { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; font-weight: normal; color: #000000; line-height: 150%; margin: 0px 0px 10px; background-color: #FFFFFF; padding: 10px; } /** 'Posted by' txt **/ .entrymeta { font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: 10px; font-weight: normal; color: #666; text-align:right; } .entrymeta a { color: #979696; } .entrymeta a:hover { color: #ccc; } .commentheader { font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 11px; font-weight: bold; background-color:#979696; padding:5px; color: #FFFFFF; } .commenttext { font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: 11px; font-weight: normal; color: #000; line-height: 130%; } .commentmeta { font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: 10px; font-weight: normal; color: #999999; margin: 10px 0px 20px 0px } .commentmeta a { color: #979696; } .commentmeta a:hover { color: #ccc; } .commentform { font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: 11px; font-weight: normal; color: #333333; margin: 0px 0px 20px 0px } .separator { border-top: dashed #979696 1px; border-bottom: 0px solid #CCCCCC; margin: 14px 0px 14px 0px } .default { font-family: Arial, Helvetica, Sans-serif; font-size: 11px; color: #333; font-weight: bold; padding: 0px 0px 10px 0px; text-transform: uppercase; } .subside { font-family: "Trebuchet MS" Verdana, Arial, Helvetica, Sans-serif; font-size: 11px; font-weight: normal; padding: 0px 0px 0px 0px; } .xmlButton { border:1px solid; border-color:#FC9 #630 #330 #F96; padding:0 3px; font:bold 10px Verdana, Arial, Helvetica, Sans-serif; color:#FFF; background:#F60; text-decoration:none; margin:0; } .image { border: 2px solid #CCCCCC; background-color:#FFFFFF; padding:2px; margin: 0px 6px 6px 0px; } .thumbnail { border: 2px solid #CCCCCC; background-color:#FFFFFF; padding:2px; margin: 0px 6px 6px 0px; } .video{ padding: 0px 0px 0px 0px; } .fieldName{ font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: 11px; margin: 0px 0px 12px 0px } select{ font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: 11px; } form { padding: 10px; background-color: #FFFFFF; margin: 0px 0px 10px; } #profile { font-family: Verdana, Helvetica, Sans-serif; font-size: 11px; font-weight: normal; margin: 0px 0px 0px 0px; padding-left: 16px; } #profile h4{ font-family: Arial, Helvetica, Sans-serif; font-size: 14px; font-weight: bold; color: #666666; text-transform: uppercase; padding: 0px 0px 0px 0px; margin: 0px 0px 6px 0px; } #profile p{ } . -

a little pice of heaven turns to dark

jag saknar lycka jag har bara fått sitt läng missa chansen till ett liv och nu
saknar jag poäng. mitt liv var ett paradis men nu är allting borta. för jag vaknade
ur drömmen och då var allting borta. om du bara kunde ana hur jag behöver dig,
om du bara kunde lyssna  att jag älskar bara dig. du är allt för mig, du och ingen
annan. jag vill ha dig vid min sida tänker aldrig på nån annan. lyckliga dagar, vilka
dagar menar man då? nån har gömt dom bra för jag har aldrig sett dom. men det
spelar ingen roll för jag är född att vara olycklig. allt är mitt fel att mitt liv är som
det blivit. men innerst inne hoppas jag att jag kan leva som jag skulle att jag lever
som jag ska. jag vill hitta rätt, vill inte vara negativ. men du tog en annan väg och
nu har jag ingenting. jag måste missat min chans nånstans på vägen eller hade jag
min chans innan du förstörde den? hade jag ett liv, hade jag allt. hade jag min dröm
i toppen av min hand.
vem kan jag lita på utan att bli sviken? fast jag börjar nu bli
van och inte längre besviken. jag visste vem du var men du har blivit någon annan,
jag skiter i mitt liv och jag skiter i alla andra. här är mitt liv som du är van att skapa
olycka i, fuck allt och alla såkallade drömmarna. jag är van, släng skiten i mitt ansikte.
minns den känslan då jag såg i ditt ansikte. det var allt men du vände kärlek till hat,
så nu hatar jag dig och allt som jag gav tillbax. jag gav dig allt, är detta tacket? jag
gav  dig allt och du snacka bakom ryggen. jag har verkligen försökt, försökt att få
förstå.  det blev som det blev men jag kan inte gråta en tår. saknar aldrig det vi hade,
saknar aldrig dina kramar. dina kyssar visst jag kan tänka ibland men oftats blir jag
arg jag vill glömma det som hänt. glömma det som vart och allting som jag känt.
men jag kan lova dig en sak, jag känner ingenting. absolut ingenting, jag har gjort
som jag vill. jag har gått vidare, nu hatar jag dig. tänk på hur du varit och hur du har
behandlat mig. jag gillar inget, jag hatar livet, jag har gått vidare ifrån det sista klivet.
jag har lärt mig att folk kommer att svika mig. folk jag älskar, vissa kommer att såra
mig. jag har tappat hoppet om det här kommer aldrig att bli älskad även om jag blir kär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0