body { margin: 0px; padding:0px; background: #979696 url(http://missengmaantest.blogg.se/images/2009/bg_33581620.png); background-repeat: repeat-x; } a { color: #999999; } a:hover {color: #80FF9F;} #wrapper { clear:none; margin: 0px auto; padding: 0px; width: 900px; background-color: #FFFFFF; } #wrapper:after { content: "."; display: block; height: 0; clear: both; visibility: hidden; } p { padding: 0px 0px 0px 0px; margin: 0px 0px 0px 0px; } #header { background: #FFFFFF url(http://missengmaantest.blogg.se/images/2009/header_33581394.png) no-repeat right center; padding-left: 0px; padding-bottom:0px; padding-top:0px; margin: 0px 0px 0px; width: 900px; height: 371px; } #side { float: left; width: 180px; margin: 0px; padding: 24px 18px 100px 12px; left:-30px; /*FÅR INTE TAS BORT*/ background: url(http://elinengmaan.webblogg.se/designf/images/2009/designby2_55694826.png) bottom no-repeat; /*FÅR INTE TAS BORT*/ border-right: dashed #979696 1px; } #content { overflow: hidden; width: 600px; position:relative; left:0px; padding: 20px 0px; voice-family:"\"}\""; voice-family:inherit; float: right; margin: 0px 30px 0px 0px; }html>body #content { width: 600px } #header a { color: #979696; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; } h1 { font-family: arial, verdana, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: bold; color: #000; text-transform:uppercase; margin: 0px; padding: 0px; height: 30px; } h2 { font-family: arial, verdana, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; color: #000000; margin: 0px; padding: 0px; width: 170px; } /** Entry headers **/ h3 { background: #FFFFFF; font-family: Century Gothic; font-size: 22px; font-weight: normal; padding:10px 10px 10px 10px; color: #979696 ; margin: 0px 0px 10px; text-transform: none; } .navheader { font-family: Century Gothic; font-size: 14px; font-weight: normal; color: #979696 ; padding:5px 5px 0px; margin-bottom:0px; text-transform: none; border-bottom: dashed #979696 1px; } .nav { font-family: verdana, Arial, Helvetica, Sans-serif; font-size: 11px; font-weight: bold; color: #000000; margin: 0px; } .nav ul { margin: 0px 0px 12px; padding: 5px 10px 10px; font-weight: normal; background-color: #FFFFFF; } .nav li { list-style: none; padding: 0px 0px 6px 0px; font-weight: normal; } a:link { color: #979696; text-decoration: none; } .nav a { color: #000000; text-decoration: none; } .nav a:hover { color: #979696; text-decoration: none; } /** Post's body text **/ .entrybody { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; font-weight: normal; color: #000000; line-height: 150%; margin: 0px 0px 10px; background-color: #FFFFFF; padding: 10px; } /** 'Posted by' txt **/ .entrymeta { font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: 10px; font-weight: normal; color: #666; text-align:right; } .entrymeta a { color: #979696; } .entrymeta a:hover { color: #ccc; } .commentheader { font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 11px; font-weight: bold; background-color:#979696; padding:5px; color: #FFFFFF; } .commenttext { font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: 11px; font-weight: normal; color: #000; line-height: 130%; } .commentmeta { font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: 10px; font-weight: normal; color: #999999; margin: 10px 0px 20px 0px } .commentmeta a { color: #979696; } .commentmeta a:hover { color: #ccc; } .commentform { font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: 11px; font-weight: normal; color: #333333; margin: 0px 0px 20px 0px } .separator { border-top: dashed #979696 1px; border-bottom: 0px solid #CCCCCC; margin: 14px 0px 14px 0px } .default { font-family: Arial, Helvetica, Sans-serif; font-size: 11px; color: #333; font-weight: bold; padding: 0px 0px 10px 0px; text-transform: uppercase; } .subside { font-family: "Trebuchet MS" Verdana, Arial, Helvetica, Sans-serif; font-size: 11px; font-weight: normal; padding: 0px 0px 0px 0px; } .xmlButton { border:1px solid; border-color:#FC9 #630 #330 #F96; padding:0 3px; font:bold 10px Verdana, Arial, Helvetica, Sans-serif; color:#FFF; background:#F60; text-decoration:none; margin:0; } .image { border: 2px solid #CCCCCC; background-color:#FFFFFF; padding:2px; margin: 0px 6px 6px 0px; } .thumbnail { border: 2px solid #CCCCCC; background-color:#FFFFFF; padding:2px; margin: 0px 6px 6px 0px; } .video{ padding: 0px 0px 0px 0px; } .fieldName{ font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: 11px; margin: 0px 0px 12px 0px } select{ font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: 11px; } form { padding: 10px; background-color: #FFFFFF; margin: 0px 0px 10px; } #profile { font-family: Verdana, Helvetica, Sans-serif; font-size: 11px; font-weight: normal; margin: 0px 0px 0px 0px; padding-left: 16px; } #profile h4{ font-family: Arial, Helvetica, Sans-serif; font-size: 14px; font-weight: bold; color: #666666; text-transform: uppercase; padding: 0px 0px 0px 0px; margin: 0px 0px 6px 0px; } #profile p{ } . -

toppen torsdag..

Torsdagen blev ju inte som man hade tänkt sig precis det spårade ur totalt
Det var ju planerat att Sanna skulle sova hos Johanna och jag nån stanns men på slutet som jag hos Johanna.
Men vi drog hem till Johanna vid 4 och gjorde iordning oss för dom hade hyrt en lokal för Ronja fyller år på söndag så vi skulle fyra henne, men när vi var där typ kl 7 halv 8 så tänkte jag och Sanna att vi skulle börja dricka lite innan ronja kom men det blev ju nåra klunkar av Sannas dricka så smakade jag av en tjej och fick vin av Matilda och så smakade jag mer av Sanna när hon gick för att möta Ronja och så fick jag nåt glas av matilda som jag klunkade och så fick jag smaka öl och jag hade ju inte ätit sen typ 11:00 så ajg blev full ganska snabbt coh hade dö kul men sen  så nån timme efter så började jag spy och sanna försvan så johanna var så söt och höll bort mitt hår och sen så hamnade jag på nån bänk och då kom Micke och hämtade papper och vatten as gulligt av honom, Men sen så gick vi en bitt för jag behövde gå enligt honom men då kom snuten så vi drog till kvisthamra skolan och så spyde jag på vägen och kunde inte hålla ögonen öppna så micke höll i mig och sa vart jag skulle gå och så bah nu går vi upp på trotoaren och nu ner he he jag kunde inte ens gå och sanna försvan ju och jag hade ingen aning om vart hon var typ.. 
Men så spyde jag ännu mer när vi kom till kvisthamra skolan och då typ somnade jag typ elr jag orkade bah inte svara när micke undrade om jag orkade ställa mig upp typ men så gick vi ennu mer men tillslut så möte vi Sanna som var med Anton och Patrik, och jag såg ju ut som ett fuckface hade mickes jacka och nån mössa på mig typ :s
Men så kom vi hem till Johanna och jag hade typ ingen känsel i fötterna typ.. så jag somnade nästan inne på toan för golvet var så varmt (a)  men sen så somnade jag i nån säng och vaknade mitt i natten och abh vart fan e jag ! och så hade jag inte mina klädder på mig så jag abh va fan! sen så kom jag på att johanna och nån hade bytt klädder på mig och så.
Men så vaknade vi och åt frukost och lite sen så drog vi till flygis sen donken och då kom Micke ditt och nån kille så fick jag min jacka som dom hade haft typ :p men så drog vi till flygis sen så gick jag och Sanna hem till Anton som var med Patrik och Cim typ.
Men sen så åkte vi buss runt för Sanna hade glömt sin laddare hemma hos johanna så hon fick den sen så drog jag och Sanna hem och nu mår jag piss och har ingat att göra, vill till norrtälje i morgon ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0