body { margin: 0px; padding:0px; background: #979696 url(http://missengmaantest.blogg.se/images/2009/bg_33581620.png); background-repeat: repeat-x; } a { color: #999999; } a:hover {color: #80FF9F;} #wrapper { clear:none; margin: 0px auto; padding: 0px; width: 900px; background-color: #FFFFFF; } #wrapper:after { content: "."; display: block; height: 0; clear: both; visibility: hidden; } p { padding: 0px 0px 0px 0px; margin: 0px 0px 0px 0px; } #header { background: #FFFFFF url(http://missengmaantest.blogg.se/images/2009/header_33581394.png) no-repeat right center; padding-left: 0px; padding-bottom:0px; padding-top:0px; margin: 0px 0px 0px; width: 900px; height: 371px; } #side { float: left; width: 180px; margin: 0px; padding: 24px 18px 100px 12px; left:-30px; /*FÅR INTE TAS BORT*/ background: url(http://elinengmaan.webblogg.se/designf/images/2009/designby2_55694826.png) bottom no-repeat; /*FÅR INTE TAS BORT*/ border-right: dashed #979696 1px; } #content { overflow: hidden; width: 600px; position:relative; left:0px; padding: 20px 0px; voice-family:"\"}\""; voice-family:inherit; float: right; margin: 0px 30px 0px 0px; }html>body #content { width: 600px } #header a { color: #979696; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; } h1 { font-family: arial, verdana, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: bold; color: #000; text-transform:uppercase; margin: 0px; padding: 0px; height: 30px; } h2 { font-family: arial, verdana, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; color: #000000; margin: 0px; padding: 0px; width: 170px; } /** Entry headers **/ h3 { background: #FFFFFF; font-family: Century Gothic; font-size: 22px; font-weight: normal; padding:10px 10px 10px 10px; color: #979696 ; margin: 0px 0px 10px; text-transform: none; } .navheader { font-family: Century Gothic; font-size: 14px; font-weight: normal; color: #979696 ; padding:5px 5px 0px; margin-bottom:0px; text-transform: none; border-bottom: dashed #979696 1px; } .nav { font-family: verdana, Arial, Helvetica, Sans-serif; font-size: 11px; font-weight: bold; color: #000000; margin: 0px; } .nav ul { margin: 0px 0px 12px; padding: 5px 10px 10px; font-weight: normal; background-color: #FFFFFF; } .nav li { list-style: none; padding: 0px 0px 6px 0px; font-weight: normal; } a:link { color: #979696; text-decoration: none; } .nav a { color: #000000; text-decoration: none; } .nav a:hover { color: #979696; text-decoration: none; } /** Post's body text **/ .entrybody { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; font-weight: normal; color: #000000; line-height: 150%; margin: 0px 0px 10px; background-color: #FFFFFF; padding: 10px; } /** 'Posted by' txt **/ .entrymeta { font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: 10px; font-weight: normal; color: #666; text-align:right; } .entrymeta a { color: #979696; } .entrymeta a:hover { color: #ccc; } .commentheader { font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: 11px; font-weight: bold; background-color:#979696; padding:5px; color: #FFFFFF; } .commenttext { font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: 11px; font-weight: normal; color: #000; line-height: 130%; } .commentmeta { font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: 10px; font-weight: normal; color: #999999; margin: 10px 0px 20px 0px } .commentmeta a { color: #979696; } .commentmeta a:hover { color: #ccc; } .commentform { font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: 11px; font-weight: normal; color: #333333; margin: 0px 0px 20px 0px } .separator { border-top: dashed #979696 1px; border-bottom: 0px solid #CCCCCC; margin: 14px 0px 14px 0px } .default { font-family: Arial, Helvetica, Sans-serif; font-size: 11px; color: #333; font-weight: bold; padding: 0px 0px 10px 0px; text-transform: uppercase; } .subside { font-family: "Trebuchet MS" Verdana, Arial, Helvetica, Sans-serif; font-size: 11px; font-weight: normal; padding: 0px 0px 0px 0px; } .xmlButton { border:1px solid; border-color:#FC9 #630 #330 #F96; padding:0 3px; font:bold 10px Verdana, Arial, Helvetica, Sans-serif; color:#FFF; background:#F60; text-decoration:none; margin:0; } .image { border: 2px solid #CCCCCC; background-color:#FFFFFF; padding:2px; margin: 0px 6px 6px 0px; } .thumbnail { border: 2px solid #CCCCCC; background-color:#FFFFFF; padding:2px; margin: 0px 6px 6px 0px; } .video{ padding: 0px 0px 0px 0px; } .fieldName{ font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: 11px; margin: 0px 0px 12px 0px } select{ font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: 11px; } form { padding: 10px; background-color: #FFFFFF; margin: 0px 0px 10px; } #profile { font-family: Verdana, Helvetica, Sans-serif; font-size: 11px; font-weight: normal; margin: 0px 0px 0px 0px; padding-left: 16px; } #profile h4{ font-family: Arial, Helvetica, Sans-serif; font-size: 14px; font-weight: bold; color: #666666; text-transform: uppercase; padding: 0px 0px 0px 0px; margin: 0px 0px 6px 0px; } #profile p{ } . -

JAG ÄLSKAR ALICIA

TJA TJA,tänkte bah skriva om i fredags och i går liksom men jag var ju i skolan i fredags och så sen så var jag en stund med Jennifer,Cicci och Azra,vi kollade kläder min väska var skit tung så jag satt ner för det mesta hahahah.
Sen tog jag bussen till stockholm och tog tunnelbanan till...typ ditt jag skulle och köppte cola och godis och en tining jag hade redan en sån där skvaller tinning men jag köpte en till jag skulle liksom sitta på bussen från halv 7 till 10:o ,för 10 var jag framme i Vadstena och då möte alicia mig (:<33
Och så gick vi till hennes skola där hon bor och så hälsade jag på alla :P och så gjorde vi popcorn och såg film nån typ ölfilm:s
Men sen på lördan så åkte vi tilll motala jag och Alicia och jag typ köpte 2 par tygskor ett par vita och ett par rosa :D
och ett par legins från Gina ofc och en tröja där i från,sen så åkte vi hem och så gick vi men nåra av Alicias kompisar på en pizzeria och så åt bah jag och Alicia men en av killaran skulle typ fixa nåt så till slut sat vi ensamna kvar,men dom kom sen igen.
Efter det så gick vi hem till lappan elr vad han kallas typ och så rökte vi vattenpipa skit gott och så fick killarna öl jag typ smakade men ush* öl i fan äkligt ! '
Men vi satt där och hade kul typ kl 7 på kvällen snurade det i mitt huvud :P men bah i typ 5 minuter sen gick det typ över men då var det bah att röka mer ;)
Sen skulle vi möta nåra andra så jag och Alicia drog hem till henne och böt kläder för vi hade liksom bah mjukisar på oss :o
Men det blev mina gina legins och en tröja och jacka på det och en halsduk skit snyggt enlig mig :P
Men sen gick vi till parken där va alla så satt vi där och jag fick cider tack (A) Alicia med :P
Men så typ jag missbrukade vattenpipan (A) så lappen fick faxa den hella tiden typ men så blev Alicias kompis Colle elr hur det stavas typ skit full hahah fan vah snälla och så han blev då (;
Men asså fan vah kul vi hade då bah satt och snackade och var typ ganska många men typ tills slut så var vi bah nåra kvar så jag och Alicia drog hem jag ska ju hem i dag så ska bah vänta tills Alicia kommmer hitt hon e utte och springer så jag sistter och bloggar juh :)
Men min buss går typ kl 2 :( DÅ MÅSTE JAG LÄMNA ALCIAI NEJJJJ:'(:o:o



men bilder kommer när jag kommer hem pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0